Een onverwacht eind

17 maart 2020 - Changi Airport, Singapore

Lieve allemaal,

zoals we al lieten weten hebben we tussen onze vakantie-activiteiten door, altijd het Corona gebeuren op de voet gevolgd en daarover met het thuisfront contact gehouden. Heel apart dat we daar in NZ relatief (ondanks ook daar de strenge maatregelen) weinig van merkten.

De ernst werd ons echter steeds meer duidelijk en een eventueel reisverbod voor de EU, heeft ons vanochtend (dinsdag, NZ time) doen besluiten om te proberen onze vluchten van vrijdag te vervroegen. We zijn daartoe met een haastig ingepakte koffer maar naar de airport gereden. Daar aangekomen heeft Singapore airlines ons perfect geholpen. Vluchten konden worden omgeboekt en zelfs betere stoelen werden voor ons geregeld. Met dit omboeken is onze vakantie 2020 abrupt geëindigd. Jammer voor iedereen, ook voor Al en Yvon die ons binnen 2 uurtjes de deur uit zagen gaan. Drie dagen eerder dan gepland.

We zijn nu halverwege en zitten in Singapore. Onze vlucht naar Amsterdam staat gepland en vertrekt op tijd. Daarna gaan we het zien in wat voor wereld we in NL terugkomen. Het is bizar wat er gebeurt.

We hopen dat iedereen die met ons meegelezen heeft gezond blijft !