Queenstown omgeving

10 maart 2020 - Howick, Nieuw-Zeeland

De afgelopen dagen hebben we de omgeving van Queenstown "gedaan". Van de mooie route langs Lake Wakatipu in noordelijke richting naar Glenorchy (het land van de opnames van Lord of the Rings) tot de westelijke route naar Cromwell en Wanaka en de oostelijke route naar Te Anau en Manapouri.

Alle routes zijn hier even mooi en vervelen nooit. We hadden ook geluk met het weer. Slechts 1 dag bewolkt met een spat regen. Op de dag van vertrek terug richting Auckland zelfs volop zon en lekker warm. Heerlijk om 's morgens op het strand te ontbijten en 's middags nog even aan het water in de zon te zitten.

De vlucht terug naar Auckland was weer "een plaatje". We hebben een filmpje gemaakt en daarbij geldt weer: zoals het er uitziet als je hier bent is niet in een foto of filmpje te vatten.

Inmiddels weer terug in Howick en vieren we 2 verjaardagen deze week. Broer Erik is ook overgekomen uit Australië. En intussen volgen we de ontwikkelingen met het Corona virus in de rest van de wereld. NZ is best vooruitstrevend en de prime minister hier vergeet in iedergeval níet om geen handen te schudden na het interview 😉.

Onze plannen voor een trip richting de Coromandel lijken door het mindere weer daar veranderd te moeten worden. We zien wel. Deze week staat in ieder geval Auckland op de kalender. Wordt vervolgd dus weer .......

Groeten uit NZ

1. Toini:
    10 maart 2020
    Gezellig dat Erik ook komt, veel plezier met z’n allen!
  2. Cindy:
    10 maart 2020
    De foto s zijn al geweldig! Kan me bijna niet voorstellen dat het nog mooier is....
    Heel veel plezier komende week!
  3. Erik en Sophie:
    10 maart 2020
    Wat hebben jullie het toch geweldig en wat is het weer super leuk om mee te kunnen genieten van het prachtige land. Wij kijken alweer uit naar jullie volgende plek/verhaal.
    Maar eerst lekker genieten en verjaardagen vieren bij en met de familie. Heel veel plezier!
  4. Peter & Mireille:
    11 maart 2020
    Ziet er geweldig uit !
    Hele fijne dagen met de familie,
    Liefs van ons 😘
  5. Sabine van de vooren:
    11 maart 2020
    Ohhh...wat ziet het er toch prachtig uit daar. Die filmpjes en foto's echt super mooi. Heel veel plezier de dagen met familie en geniet nog volop van jullie vakantie groetjes de buurtjes💋