Afscheid en terugreis

3 maart 2018 - Beuningen, Nederland

Lieve Blog-lezeressen en -lezers,

Vandaag zijn wij weer in Nederland aangekomen. Op Auckland International natuurlijk eerst afscheid genomen van Al & Yvon, want het zal wel weer even duren voordat we elkaar weer zien (2020 ?).

De reis begon met een flinke vertraging. Het beeld van zo'n grote kolos aan de Gate hebben we ruim 2,5 uur mogen aanschouwen. Een technisch probleem hield onze A380 aan de grond en zo "verdween" onze overstaptijd van aanvankelijk 3 uur. Uiteindelijk vertrokken we richting Dubai. Daar aangekomen hadden we nog maar een krap uurtje om over te stappen. Lijkt veel, maar niet op een airport als Dubai ! Van A12 naar C23 was ruim 30 minuten, inclusief roltrap, lift, sky-train, extra bagage check, weer een lift en uiteindelijk "rennen". Eenmaal binnen ging de deur al snel achter ons dicht. We hadden het gehaald ! De laatste vlucht ging uiteindelijk snel. Na bijna 20 uur zitten, is een vluchtje van 7 uur van Dubai naar Düsseldorf een eitje ! Onze bagage maakt nu nog een extra ommetje, want die heeft de overstap niet kunnen maken. Zal morgen of overmorgen wel worden,

Gabriëlla & Michelle haalden ons op en Kai & Tamara wachtten ons thuis op. Een warm welkom in ons eigen huis. Ook wel weer lekker om thuis te zijn. Het was een heerlijke vakantie !

Tot de volgende keer.

Liset & Gertjan

1. Lex:
    3 maart 2018
    Weer genoten van jullie verslag, en mooie foto,s. We hopen jullie gauw te spreken! Wij zitten nog twee weken in Cape Town. Geen straf, als je bedenkt dat we overdag de schaduw opzoeken, of een duik nemen, of een Afrikaans biertje pakken. Vannacht slaap ik met de oudste kleinzoon , Joshua, op het balkon, terwijl Maarten kampeert op het cricketveld van Sacs( de juiste uitspraak is vrij belangrijk ): South
    african college schools )
    See you soon,
    Jacky en lex
  2. Erik en Sophie:
    5 maart 2018
    Fijn te lezen dat jullie weer goed zijn thuisgekomen en warm zijn onthaald.
    Geniet nog even na van jullie reis en op naar 2020!