Hahei & Pauanui

13 februari 2016 - Hahei Beach, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen zijn we verder het Coromandel schiereiland opgereden. Bij het Hahei Beach Cafe lekker buiten op het terras ontbeten. Hierna naar het begin van de Cathedral Cove Walking Track gereden. Cathedral Cove, een mooie baai onder aan een klif, is alleen te voet te bereiken. Het was gelukkig eeen beetje bewolkt, zalig weer voor deze stevige wandeling. Weer terug even een lekkere frisse duik genomen bij het strand van Hahei. Vanavond overnachten we in Pauanui. Een plaatsje niet ver van Tairua, waar veel rijke Aucklanders een ' zomerhuisje' hebben. Midden in Pauanui ligt een gras landingsbaan. Veel van de huizen aan de landingsbaan hebben een vliegtuigje in de tuin staan of zelfs een speciale garage voor het vliegtuigje! Op weg naar de Pauanui Sports & Recreation Club waar we gingen eten, zagen we toevallig een paar vliegtuigjes die zich aan het voorbereiden waren om op te stijgen. Stegen ze opeens allevier tegelijk op en bleek dat ze aan het oefenen waren voor een airshow! Awesome!