We zijn er weer klaar voor.......

26 februari 2020 - Beuningen, Nederland

Lieve vrienden en familie,

We zijn er weer klaar voor om down-under te gaan. Het is nu woensdagmorgen en zowel Liset als ikzelf werken vandaag nog. Beide wel in Amsterdam gelukkig, zodat we vanavond niet ver hoeven naar ons hotel. Dan begint voor ons de vakantie. Auto geparkeerd, een borrel en even lekker eten. Morgenochtend pakken we dan de shuttle naar Schiphol. Daar ontbijten en dan vliegen we om 10.25 uur met Singapore Airlines naar Singapore. Dit jaar geen lange stop-over, maar slechts 2 uurtjes. Beter ook, met al dat gedoe met dat Corona virus. Dan de stretch naar Auckland met aankomst op vrijdagavond laat en kan ons avontuur van 2020 beginnen. Mochten we in NZ in quarantaine moeten, dan horen jullie dat wel 😜. Kon het zo maar eens iets langer duren voor we weer terug zijn.

Voor nu: de groetjes en tot gauw allemaal. We zullen zo af en toe wat posten, dan reizen jullie een beetje mee.

Liefs van ons,

Liset & Gertjan

New Zealand new flag

1. Cindy:
    26 februari 2020
    Lekker vooruitzicht! Hele goede reis en heel veel plezier!😊🍷🍾🍻🎊
  2. Peter & Mireille:
    26 februari 2020
    Een hele goeie reis, geniet er lekker van samen en met de familie !
    Veel liefs Peter & Mireille xxx
  3. Erik en Sophie:
    26 februari 2020
    Heerlijk! Een hele goede reis gewenst en voor daar mooie, fijne en gezellige dagen samen en met familie & vrienden.
  4. Melodie:
    27 februari 2020
    Hele goede reis gewenst! Ik geniet hier wel op afstand van die schitterende plek!! xx