New Zealand 2016

4 februari 2016 - Beuningen, Nederland

Halverwege 2015 ontstond het idee van een reis naar Nieuw Zeeland. Een combinatie van een bezoek aan Al & Yvonne in Howick, met een lekkere vakantie. In augustus hebben we toen onze reis geboekt en konden we gaan uitkijken naar: Onze reis naar New Zealand in februari 2016 !

Ook ontstond toen het idee om hier een reisblog van bij te houden. Dit blog is een overzicht van de verslagen en foto's welke we dagelijks hebben gepost. Aleen al het maken ervan was elke dag een groot plezier. Nu is het een mooi verslag geworden, met een goed beeld van wat een fantastische reis dit voor ons is geweest.

Liset en Gertjan

1. Marien Lokerse:
    30 januari 2016
    Countdown is begonnen: veel plezier!
  2. Cindy:
    30 januari 2016
    Have fun!!!!!
  3. Inge Daams-Lansink:
    3 februari 2016
    Lieve broer en schoonzus wij wensen jullie enorm veel plezier aan de andere kant van deze aardkloot. Geniet ervan! Liefs van ons
  4. Cindy:
    4 februari 2016
    Hoi Liset en Gertjan,

Ik schrijf dit terwijl jullie nog onderweg zijn, maar ik dacht dat is leuk als ze de eerste keer inloggen en een nieuw berichtje hebben...haha...

Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en enigszins hebben kunnen slapen in het vliegtuig. En ik ben heel erg benieuwd naar jullie reisverhalen!

Liset, groetjes aan je ouders! ;)
    xx