Howick en Auckland

20 februari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Gisteren en vandaag een beetje relaxte dagen gehouden. Beetje gewinkeld in Botaney shopping centre met mooie winkels. Vandaag een dagje downtown Auckland. Na al op tijd met de ferry uit Half Moon Bay te zijn vertrokken, kwamen we mooi vroeg in hartje Auckland aan. Altijd een mooie view als de ferry zo rechtstreeks de stad in vaart. En met 5 minuten sta je dan op Queen street, midden in Auckland.

Het weer was prima om te winkelen. Tussen de middag lekker in het zonnetje gelunched en daarna de Sky city tower op geweest. De voor de skyline van Auckland zo karakteristieke Sky tower geeft een schitterend 360 beeld van de stad en de omgeving.

Nadat we de ferry terug genomen hadden, brak de lucht hier ook los met hevige regen. Een staartje van cycloon Gita, die hier dus ook merkbaar is. Morgen trekken we noordwaarts richting de Bay of Islands en ziet de weersvoorspelling er weer lekker uit. Een goed vooruitzicht dus.

1. Peter:
    20 februari 2018
    Finally, what i have been waiting for--a photo of the two of you. Looking spectacular, as always!
  2. Toini:
    20 februari 2018
    Ha ha, indeed! I was waiting for the same 😏 Enjoy over there!!