Waiheke

21 maart 2019 - Waiheke Island, Nieuw-Zeeland

De afgelopen dagen hebben we doorgebracht op Waiheke Island. Samen met de ouders van Liset hadden we een mooi huis gehuurd in Onetangi, vlak bij de kust.

Waiheke is een eiland, net voor de kust van Auckland, dat nooit verveelt. Het begint al met de fantastische overtocht met Fullers ferry vanuit Auckland. Een supermooie overtocht en aankomst in Matiatia op Waiheke.

Met de auto die bij het huis hoorde, hebben we weer nieuwe plekjes gevonden die allemaal op het lijstje mogen van “allermooiste plekjes op aarde”. Bekijk de foto’s en je moet het daar mee eens zijn.

1561E307-DF6D-4C5F-8DDD-64BDC5CC6425

BCB6AC73-DCE8-401E-A18B-D2520541E97B

We hebben ook nog wel wat sportiefs gedaan. Vandaag zijn we er met de jetski op uit geweest. Heel relaxed om zelf de route te kunnen bepalen. Vrijheid ten top langs de stranden van Oneroa, Palm Beach en Onetangi. Schitterende huizen met een fantastische view, ruige rotskusten en uitnodigende vrije stukken grond waar in onze gedachte best ons huis zou kunnen staan. Dream on !

9316CB67-6BD5-46B2-B76A-35C72B63AC8E

7FB075D5-7877-4429-8111-C5470083C56C

We zijn inmiddels weer terug in Howick. Morgen is ook deze NZ ervaring er weer eentje voor een mooi fotoboek en vliegen we via Singapore weer naar Nederland. Al & Yvon hier weer met een beetje dubbel gevoel achterlatend. Zij blijven lekker in dit fantastische land, maar het gaat ook wel weer een jaartje duren voor we elkaar weer zien.

1. Marien Lokerse:
    geniet van elkaar,
    tot ziens,
  2. Peter & Mireille:
    Heel mooi 😍 !
    Geniet nog even van het mooie NZ en alle lieve mensen om jullie heen en morgen een hele goeie terugreis 🛫 naar het kikkerlandje.
    Veel liefs van ons xxx
  3. Hermien:
    21 maart 2019
    Nog even lekker genieten daar en alvast een hele fijne terugreis.
    De lente zit hier in de lucht dus volop zonneschijn.
    Enjoy!! xxx
  4. Melodie:
    21 maart 2019
    Mooi hoor!!! Veilige terugreis!!!
  5. Toini:
    21 maart 2019
    Da’s echt voorbij gevlogen jullie vakantie! Goede vlucht!
  6. Inge Daams-Lansink:
    22 maart 2019
    Fijn dat jullie weer heerlijk genoten hebben. Welkom weer in Nederland.