Wellington

13 februari 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Wellington, is een mooie ervaring. Vroeg begonnen met een ontbijtje bij Sterling, leek het al een hele mooie dag te worden. Via de winkelstraat naar de waterfront, waar het nog heerlijk rustig was. Als twee echte cultuur barbaren hebben we snel het Te Papa museum van Nieuw Zeeland gedaan. Eigenlijk ook alleen omdat Liset hier wat werk voor gedaan heeft en het dan leuk is om het in het echt even te zien. Daarna met de Wellington Cable car van Lambdon Quay naar het uitzichtspunt bij Kelburn. Een mooi plekje om de hele stad te overzien.

Gewapend met de sushi van St. Piers weer terug naar de waterfront en daar lekker geluncht aan het water.

In de middag nog wat geshopt en vast de tickets voor de ferry gehaald. Morgenchtend 9 uur vertrek, dus het wordt weer een early start.

Met een drankje op het terras en diner bij Crab Shack hebben we de dag afgesloten en laten we Wellington morgen achter ons. De weersvoorspellingen voor morgen zjn ook goed, dus het belooft een mooie overtocht te worden naar Picton op het Zuid Eiland.

1. Toini:
    13 februari 2018
    Ah heerlijk, ik zie mensen in T-shirts op de foto 😎 geniet ze!